لینک مستقیم فایل(دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر))

دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)|41015836|mvb2029|دانلود پاورپوینتهای کتاب اصول بازاریابی کاتلر,دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی , عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ),تعریف خرده فروشی ,انواع خرده فروشی ,دوره عمر خرده فروشی,خرده فروشی سلف سرویس,خرده فروشی خود – انتخابی,خرده فروشی خدمات كامل,تصمیم در باره بازار هدف,تصمیم در باره تركیب و تهیه و تامین كالا,ا
با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر) قابل رویت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

عنوان:

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 39 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نوزدهم این كتاب با عنوان " مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار"در 39 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

تعریف خرده فروشی

انواع خرده فروشی

دوره عمر خرده فروشی

خرده فروشی سلف سرویس

خرده فروشی خود – انتخابی

خرده فروشی خدمات كامل

تصمیم در باره بازار هدف

تصمیم در باره تركیب و تهیه و تامین كالا

انواع ترکیب و عمق کالا

خط مشی تمایزی مطرح شده ورتزل برای خرده فروشان

ابزارهای بازاریابی فروشنده كه در مقابل خرده فروشان مورد استفاده قرار می گیرد

خدمات معمول خرده فروشی

فضای عمومی فروشگاه

تصمیم درباره قیمت فروش

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تعریف عمده فروشی

تفاوت بین خرده فروشان و عمده فروشان

انواع عمده فروشان

تصمیمات بازاریابی عمده فروش

انواع اصلی عمده فروشان

روند عمده فروشی

تداركات بازار

اهداف تداركات بازار

هزینه های سیستم تداركات بازار

تصمیمات تداركات بازار

خرده فروشی فروشگاهی

فروشگاهای اختصاصی

فروشگاه های بزرگ

سوپر ماركت ها

فروشگاه های راحتی

فروشگاه های تخفیف دار

فروشگاه های زیر قیمت

مجاری كارخانه ای.

خرده فروشان زیر قیمت مستقل

کلوپ های انباری یا كلوپ های عمده فروشی.وسیع و بزرگ هستند

فروشگا ههای سوپر

فوق بازارها

نمایشگاه های فروشی با کاتالوگ

خرده فروشی غیر فروشگاهی

موسسات خرده فروشی


مطالب دیگر:
📒تحقیق در مورد کشتی 14 ص 📒تحقیق در مورد کشورهای عضو جنبش عدم تعهد 📒تحقیق در مورد کمبود مس 📒تحقیق در مورد کمپرسورها 10 ص 📒تحقیق در مورد کنفرانس اندیشه اسلامی 20 ص 📒تحقیق در مورد کیفیت 📒تحقیق در مورد گرافیک محیطی 16 ص 📒تحقیق در مورد گزارش کار عملی درس دامپروری 15 ص 📒تحقیق در مورد گل رز 📒تحقیق در مورد گل ها و گياهان زينتي در خانه 📒تحقیق در مورد گلايه شيطان 14 ص 📒تحقیق در مورد گیاه پزشکی ژن 12 ص 📒تحقیق در مورد گیاه پزشکی ژن 📒هدیه های آسمانی سال دوم درس عینک معلم 📒هدیه های آسمانی سال دوم دبستان درس کاردستی نرگس 📒هدیه های آسمانی سال دوم دبستان درس وقت خواندن📒هدیه های آسمانی سال دوم دبستان درس هدیه های او 📒خودرو Audi طراحی شده توسط نرم افزار Solid Works📒هدیه های آسمانی سال دوم دبستان شادی گلها 📒هدیه های آسمانی سال دوم دبستان ابرها میگریند 📒هدیه های آسمانی سال دوم دبستان درس سلام سلام📒تحقیق در مورد فقر 26 ص 📒تحقیق در مورد فیزیک 📒پاورپوینت نظارت بر بودجه 📒پاورپوینت نرمال سازی