لینک مستقیم فایل(مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و مدیریت دانش(KM))

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و مدیریت دانش(KM)|31013419|mvb2029|مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و مدیریت دانش(KM) ,مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM),مبانی نظری مدیریت دانش(KM) ,مبانی نظری, مدیریت ارتباط با مشتری (CRM), مدیریت دانش(KM)
با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و مدیریت دانش(KM) قابل رویت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و مدیریت دانش(KM)
دارای 52 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

مقدمه 22
تعاریف: 22
مدیریت دانش(KM) 23
مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 24
لزوم شناسایی فاکتورهای کلیدی 26
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و مدیریت دانش(KM27
عوامل سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری. 30
فنآوری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM 31
مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM32
تجربه در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 32
تاریخچه 33
اهمیت 36
موضوعات مورد بحث در CRM 37
مشتری 37
ارتباط 39
مدیریت 39
انواع CRM: 40
مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی 40
شاخه های مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی : 42
اتوماسیون نیروی فروش(SFA) 42
پشتیبانی و خدمات مشتری 43
اتوماسیون بازاریابی موسسه 44
مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی 44
فرایند تجزیه و تحلیل بی درنگ 45
داده کاوی 45
قابلیت های داده کاوی 46
مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی 46
انواع رویکردها و دیدگاه ها در مورد CRM : 47
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "فرایند" 47
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "استراتژی" 49
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "فلسفه" 50
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "قابلیت" 50
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "تکنولوژی" 51
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 52
از دیدگاه بارنت 52
از دیدگاه نول 52
از دیدگاه سویفت 53
از دیدگاه گالبریث و راجرز 53
از دیدگاه کالاکوتا و رابینسون 54
مفاهیم مورد نیاز جهت دستیابی به اهداف CRM54
فرآیندها 55
عوامل انسانی ... 56
تکنولوژی 57
مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 59
مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری : 62
برنامه ریزی ... 62
پایه ریزی ... 62
اجرا 63
موانع و عوامل شکست CRM 63


1-2 مقدمه:
امروزه اقتصاد میتنی بر دانش از طریق عواملی مانند افزایش رقابت ،نوآوری های تکنولوژیکی وبازارهای جهانی قابل شناسایی است.از آنجا که در چنین جوامعی دانش نقش کلیدی در ایجاد و حفظ مزیت های رقابتی ایفا می کند؛شرکت ها و سازمان ها باید در هنگام شروع فعالیت در بازار توجه زیادی به دانش داشته باشند.علاوه بر این در سال های اخیر دانش به عنوان یکی از منابع سازمانی کلیدی محسوب می شود و پژوهش های زیادی در این زمینه انجام شده است.به همین دلیل امروزه مدیریت دانش به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های پژوهشی در محیط دانشگاهی و صنعت قلمداد شده و یکی از مباحثی است که شرکت ها منابع و هزینه های زیادی را به آنها اختصاص می دهند.سیستم های دانش مشتری،مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری نه تنها موجب بهبود توانایی های سازمان در تعامل ، جذب و ایجاد ارتباط شخصی سازی شده با مشتریان می شود بلکه موجب بهبود توانایی های افزایش دانش سازمان ها در رابطه با مشتریان نیز می شود.
مدیریت دانش شرط لازم برای تجارت الکترونیک و افزایش تمرکز بر روی مشتری است.برای ادامه فعالیت در یک محیط رقابتی،سازمان ها باید از دانش کافی در مورد بازارها،مشتریان،محصولات و خدمات،روش ها و فرایندها،رقبا،مهارتهای کارکنان و نحوه نظارت برخوردار باشند.
با توجه به این واقعیت سازمان ها می توانند در عصر رقابتی امروزی به کسب و کار الکترونیکی یکپارچه در سراسر جهان از طریق اینترنت و شبکه های داخلی بپردازند.مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد الکترونیکی و جهانی امروزی،سازمان ها را مجبور به تجدید نظر درباره ی روش هایی که باعث ایجاد روابط بر پایه مشتری می شود کرده است.برای انمه سازمان ها در ارائه ی محصولات یا خدمات به مشتریان کارآمدتر و موثرتر باشند باید احساس رضایت را در مشتری به وجود آورند و دانش مشتریان باید طوری طراحی شود تا اطمینان حاصل شود که کسانی که خدمات سازمان را ارائه می دهند همان کسانی هستند که نیازهای مشتریان را فراهم می کنند.بنابراین مدیریت دانش بخش جدایی ناپذیر از مدیریت ارتباط با مشتری است.


مطالب دیگر:
📖پروژه امار سطح نمرات فیزیک یک کلاس📖پروژه و تحقیق-نقش روانشناسی در ورزش- در 35 صفحه-docx📖پروژه و تحقیق-Ergonomics-نقش ارگونومی در محیط کار و سلامت جسم- در 100 صفحه-docx📖آموزش کامل کسب درآمد در تلگرام📖پاورپوینت ریخت شناسی و منظر شناسی شهری در شهرسازی📖پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس اول کتاب کار زبان دهم📖پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس سوم عربی 2 دبیرستان📖پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس چهارم عربی 2 دبیرستان📖پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس ششم عربی 2 دبیرستان📖پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس پنجم عربی 2 دبیرستان📖پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس 8 عربی 2 دبیرستان📖پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس دهم عربی 2 دبیرستان📖پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس سوم عربی 1 دبیرستان📖پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس چهارم عربی 1 دبیرستان📖پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس پنجم عربی 1 دبیرستان📖پاورپوینت-مدیریت تحقیق و عملکرد و روابط انسانی در سازمان- در 313 اسلاید-powerpoin-ppt📖پاورپوینت-روشهای پیشگیری از بارداری - در 33 اسلاید-powerpoin-ppt📖پروژه و تحقیق-مواد سرامیکی و نحوه فراوری آنها- در 80 صفحه-docx📖پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس ششم عربی 1 دبیرستان📖پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس هفتم عربی 1 دبیرستان📖پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس هشتم عربی 1 دبیرستان📖پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس نهم عربی 1 دبیرستان📖پکیج کامل جزوه + ویدئوهای درس دهم عربی 1 دبیرستان📖بسته آموزشی شامل جزوه + فیلم های آموزشی کار در فیزیک (فصل 2 فیزیک 10 - فصل 4 فیزیک 2 نظام قدیم)📖جزوه + فیلم آموزشی انرژی جنبشی-قضیه کار و انرژی جنبشی (فصل 2 فیزیک 10 - فصل 4 فیزیک 2 نظام قدیم)